FSC Certified - czym jest?
Etykiety to niepozorne nośniki reklamowe, które, odpowiednio zaprojektowane, zachęcają do zakupu artykułu. Dzieli się je na promocyjne i produktowe. Pierwsze z nich są umieszczane nie tylko na wyrobach sprzedawanych w sklepach, ale też na materiałach reklamowych. Natomiast drugie stosuje się wyłącznie w przypadku certyfikowanych produktów. Przyjmują one formę zawieszek lub naklejek, a składają się na nie etykiety FSC. Umieszcza się je z reguły na ekologicznych artykułach, których produkcja nie odbywa się kosztem zwierząt lub przyrody. FSC certifiedto obszerne zagadnienie, o którym można dowiedzieć się więcej na stronie ibcs.pl. Firma, która ją prowadzi, wdraża nowoczesne rozwiązania dla przedsiębiorców mających różne potrzeby.
Jej przedstawiciele tłumaczą, co należy zrobić, by móc umieszczać podobne etykiety na swoich wyrobach. Podstawą jest posiadanie odpowiednich certyfikatów związanych z łańcuchem pochodzenia produktu. Stanowią one gwarancję, że używane materiały pochodzą ze sprawdzonych i kontrolowanych źródeł, a firmie nie są obce działania proekologiczne. Pracownicy wyjaśniają także, że sprzedawcy nieposiadający takich certyfikatów w systemie mogą składać wnioski o prawo do używania logotypu FSC. Etykiety tego typu są umieszczane nie tylko na produktach, ale też stronach internetowych oraz materiałach marketingowych.