Głos do reklamy – gdzie szukać?
Każdy, kto planuje emisję materiałów reklamowych w telewizji lub radiu, powinien zwrócić szczególną uwagę na dobór lektora. W jaki sposób wybraćgłos do reklamy?
Jednym z popularnych sposobów na szybkie znalezienie odpowiedniej osoby jest skorzystanie z bazy głosów. Na stronie internetowej bankglosow.com można posłuchać dziesiątek nagrań pochodzących zarówno od rozpoznawalnych, jak i początkujących lektorów. Aby ułatwić poszukiwania, firma wprowadziła wygodną w obsłudze wyszukiwarkę. Klient może między innymi zadecydować, jakiego rodzaju głosu potrzebuje (dziecięcy, kobiecy, męski, zagraniczny). Poza tym istnieje możliwość zatrudnienia lektora na kilka dni lub podjąć stałą współpracę do prowadzenia codziennych audycji, np. w lokalnym radiu. Z pewnością ważną informacją dla wielu przedsiębiorców będzie fakt, że istnieje możliwość ekspresowego wykonania zlecenia w czasie nawet kilku godzin. W celu poznania szczegółów należy skontaktować się z pracownikami. Dodatkowo podmiot zajmuje się realizacją nagrań muzycznych (nagrywanie całych albumów, przygotowanie demo), masteringiem oraz montażem teledysków.
Studio lektorskie dba o zadowolenie zleceniodawców i oferuje również profesjonalne doradztwo. Skorzystanie z oferty tej firmy to gwarancja usług na najwyższym poziomie oraz atrakcyjnych cen.